God Morgon

Hallå då.
Idag är det nyårsafton. Hoppas verkligen på att det blir kul, men planerna har ändrats såpass mycket och ofta att jag börjar tvivla. Linda, jag kan ju säga att det som hände dig, känns nästan som det har hänt mig med nu.. Men skit i det jag ska inte dra ner er i depressionen pga att jag inte är på särskilt bra humör! Hoppas att ni alla får en bra kväll osv :)
Och så ville jag träffa Therese och Frida idag, men nu kan jag inte det! Äsch man får verkligen be och hoppas på att denna dag inte blir alldeles misslyckad!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Frida

VA MED OSS!!! <33 men vrf kan du inte en liten stund?

2009-12-31 @ 13:20:00
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Linda

jag ber för fullt, jag dödar någon om mitt nyår blir fail! Men jag hoppas att du får det totally awesome, så syns vi 2010! :D<33

2009-12-31 @ 14:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0