God Morgon Världen

Eller god natt!
Nu kommer jag här igen och skriver lite, jag har haft en alldeles utmärkt jul! Har faktiskt firat den mest med familjen, men idag var det även julbord hos mormor (släkten är väl iofs med familj men whatever). Träffade min kusin Linda, vi hade skitkul som vanligt! Och Viktor o Mathilda, trevligt trevligt.
Julklappar då.. Jag är helnöjd! Min dator har varit kass så jag fick ett nytt operativsystem, Windows 7! Det funkar jättebra och datorn är äntligen som vanligt igen :) Fick även pengar, kläder, tv-spel och diverse krimskrams.. Haha smart jag lät där.
Kommer uppdatera bloggen igen, snart hoppas jag, med lite händelser, nyårsfirande och DESIGN såklart. Musik får ni också en hel del, för jag har faktiskt jädrigt najs musiksmak! (A)
Ha en god fortsättning och nyår!


Kommentarer
Postat av: FANNY :D

Tackar, glad jag blir! :)



Fin blogg! Ha en bra dag :P

2009-12-27 @ 12:08:58
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart vi hade kul!:D och jag klarade mig utan bula, yeah I totally rock!!!!

2009-12-27 @ 14:56:11
Postat av: Frida

Fan va onödigt Jesper XD Simon har skivan nu och han kunde hjälpa dig att fixa windows 7 gratiis XD jaja :)

2009-12-27 @ 22:00:54
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0