Fredag 4/12-09

Nu ligger jag i varma sängen hemma hos mamma, jättesköönt! Går bara i skolan till 11 på fredagar, så jag har vart hemma ett tag.
Tänkte egentligen stanna hemma idag, för jag har sjukt ont i höften och knäet! Men jag fick tvinga mig upp, för ja låg efter i svenska. Dock hände 3 bra saker idag! Och alla involverade svenskan:
1: Jag blev färdig med det jävla verb häftet
2: Jag blev färdig med bisats pappret
3: Jag hitta mitt brev till ARN!
Men nu då efter att ha tagit mitt intressanta skolliv så funderar jag på om jag ska åka hem till pappa och sy en test-väst.. Har rätt mycket lakan (haha jag har inte råd med tyg än!) att använda som test innan jag gör en riktig av riktigt tyg.. Kan ju inte vara så svårt?
Lyssnar just nu på två bra låtar som jag hörde idag, lr iaf ena, den andra har jag hört förut, bara utan Lady GaGa, och hon gjorde låten mer intressant :) Älskar henne. Men som avslutning ska ni få höra dom! Hejhej<3
Beyoncé ft. Lady GaGa - Video Phone (Xtended Remix)
Kvalitén blev kass, inte mitt fel :/

50 Cent ft. Ne-Yo - Baby By Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0