Drottning Blanka Kjol nr 1

Haaj :)
Blev precis färdig med videoklippet som ska läggas in här. Har spenderat några timmar med att måla min första idé till kjol-projektet vi ska ha i skolan v. 3. Jag blev inte så nöjd med själva kjolen, så jag kommer nog inte välja den, men den gör iaf mitt urval större, och det kommer ju fler!

Observera att jag inte försöker göra bra videoklipp, utan jag gör dom bara för att det ibland är kul att visa hur man har gjort, vad det nu är man har gjort, så att folk förstår att det ligger arbete bakom :)

Som vanligt är filmen snabbare än verkligheten.


Vi hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Frida

stööörd!:D snyggt

2009-12-19 @ 22:31:15
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0