Destination London!

Ja minsann.
Min stora dröm är att bli världskänd, stört-rik modedesigner! Det där mer stört-rik är inte så jätteviktigt, bara jag blir lite rik :)
Det finns faktiskt inget roligare än att sätta sig, skissa fram ett plagg och sen börja skapa det. Nu kan jag ju inte göra det så ofta, och har bara gjort ett fåtal klädesplagg, men det kommer bli mer och mer nu när jag köper min provdocka!
Jag satt precis och läste om Christian Siriano som vann fjärde säsongen av Project Runway, för jag har länge velat veta vilken skola han gick på, och nu har jag hittat den! Han gick på en skola i London som heter American Intercontinental University, där man kan välja modeinriktningar såsom Bachelor of Fine Arts in Fashion Marketing, Bachelor of Fine Arts in Fashion Design and Marketing och Bachelor of Fine Arts in Fashion Design.
Therese om du läser detta, gå in på deras hemsida och kolla! Den här skolan måste övervägas när vi flyttar till London! Den ligger i centrala London, och Christian fick fasen jobba med t.ex. Vivienne Westwood och Alexander McQueen genom skolan! :)
Länk: http://www.aiulondon.ac.uk/degree-programs/fashion-degree/
Ååh vad jag längtar efter provdockan alltså! Om vi inte vinner budet så dödar jag någon!!
Men nu ska jag kolla på - wait for it - Project Runway!
Smurfen själv





Alla ovanstående bilder är Christians verk!

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA DU är tönt! Men asså Lisa står på toms inbjudningslista typ :S:S xD så hon kommer vara hos tom tror jag.

2009-12-28 @ 20:58:33
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Therese

Detta är våran dröm Jesper, som också kommer att gå i uppfyllelse! Herregud vad jag längar efter att få göra något speciellt. Våran egna design!!

SAKNAR DIG

2009-12-28 @ 21:40:49
URL: http://thereseszanto.blogg.se/
Postat av: Therese

Men vilken inriktning blir det då?! :O

2009-12-28 @ 22:46:14
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0