Dan Före Dopparedan :)

Cha cha bloggen!
Nej gud ja skämta bara haha inte säger jeppe cha cha inte!
Idag har jag vart i Gbg och handlat färdigt mina julklappar, plus klapparna till julspelet ikväll. Lollo fick 3 par trosor från MQ och cissi ett presentkort på Kungsmässan + ett armband. Pappa ska typ få en elvisp, och mamma vet ja inte, vad än lollo har köpt :)
Men idag köpte jag även något till mig själv! Eftersom Emelie förstörde mina glasögon i helgen har jag köpt ett par nya på Rut M.Fl. för 80 kr, brabra! Har även ätit två ggr på McDonalds, tjock blir jag :P
Men nu ska jag faktiskt kolla på Project Runway! Hitta en bra hemsida för det, nästan exakt som ch131.com fast med bara Project Runway! Om du vill kolla så gå in på:
http://www.freeonlineepisodes.net/category/project-runway-tv/
Ha det bra så kommer lite bilder!
Just det höll på att glömma, mamma var asklantig igår när hon skulle ställa in potatisgratängen i ugnen, man ser ju vart jag fått mina Oboy-kokar skillz från! haha pusshej :)
Hon råka KASTA in gratängen i ugnen så hälften hamna i själva ugnen! :p Sen spillde min syster ut allt sitt vin på kycklingen, smidig familj haha!


Coola glajjor du har där - Tack, jag vet.


Mina klappar till Julklappsleken ikväll då :)

GOD JUL! Önskar Maskusch med en galen Mariskuschna-Blick! <3

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA klantmamma :)<3

Snygga gladöGON! ska sno dom, som du alltid snor min mössa :D

2009-12-23 @ 19:59:51
URL: http://fridalindgren.webblogg.se/
Postat av: Therese

Mariskuschna-Blick! <3

2009-12-25 @ 13:04:17
URL: http://thereseszanto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0