Chez Malin

Hej igen.
Nu är jag hemma hos Malin, och det börjar faktiskt kännas bättre. Jag tror att kvällen kan bli helt okej!
Just nu håller Emelie och Malin på och sminka sig, så jag sitter själv i Malins rum och uppdaterar lite. Haha Malin e galen hon har en massa bokmärken på sin dator som handlar om 2012! Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tro på.. Jag tycker det känns lite otroligt att Maya-folket skulle kunna veta en sån här grej så långt i förväg, men samtidigt tror jag att något hemskt kan hända! Det kan ju vara allt från en naturkatastrof eller ett terror dåd. En terror-attack tycker jag oturligt nog känns väldigt rimligt, det finns jävligt många idioter i världen, och säkert någon grupp nånstans som vill uppfylla denna "profetia". Men jaa, va tro ni? Sant eller falskt?
Jag ville träffa Therese och Frida idag! Jag får nästan lite ångest faktiskt, det var typ 3 veckor en jag träffa Therese! Och Mariskuschna också för den delen, men gissa vad..: Jag träffa henne idag! :D Hon kom hem till mig och hämta sitt gamla slitna Ps2, så då fick jag hälsa på henne, och framför allt, hon fick hälsa på mig! ;)
Har inget mer att skriva för stunden, kommer nog lägga ut lite bilder och sånt nästa år!
Ha det bra, och hälsa familjen från mig!


Kommentarer
Postat av: hannah

sjukt söt blogg!

brunett nu då, kika in :)

2009-12-31 @ 17:05:20
URL: http://shoesbagsnboys.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhaa, så jävla skön..

Ja vill också träffa alla mina nötter :D :) <3

2010-01-01 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0